28 Temmuz 2010 Çarşamba

Yumurtalı Ekmek

yumurtalı ekmek

Köyden getirdiğim köy ekmeğini değerlendirdiğim pratik, leziz bir tarif daha.. Buyrun tarife geçelim.

Malzemeler:
- Dilimlenmiş 1 ekmek
- 6 yumurta
- 2 çay kaşığı nane
- 2 çay kaşığı kekik
- 2 çay kaşığı toz biber
- 2 çay kaşığı pul biber
- 1,5 çay kaşığı tuz
- Kızartmak için az sıvıyağ

yumurtalı ekmek tarifi

Yapılışı:

1. Bütün malzemeyi büyük bir kaba koyun.

yumurtalı ekmek tarifi

2. Hepsini çırpın.

yumurtalı ekmek tarifi

3. Ekmek dilimlerinin her iki yüzünü de hazırladığınız yumurtalı karışıma batırın.

yumurtalı ekmek tarifi

4. Son olarak karışıma batırdığınız ekmek dilimlerini az yağda kızartın ve sıcak servis edin.

yumurtalı ekmek tarifi

Afiyet, şeker olsun :))

3 yorum:

  1. yumurtalı ekmek karnını doyurmak isteyenler için en pratik tariftir herhalde en azından benim için öyle sürekli yapıyodum fakat ben kekik katmıyodum. tarifinizi denedim ve kekikli gerçekten muhteşem oluyor. harika bir site teşekkürler resimli tariflerin olması da büyük bir avantaj.

    YanıtlaSil
  2. pratik ama lezzetli =) tarif için ve ayrıntılı resimler için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Evet bende sade şekilde yapıyordum bu tarifi,ama bu şekilde baharatlı daha da hoş oluyor doğrusu...
    Teşekkürler Şennur Hanım,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil